Marketing și comunicare pentru cluburi amatoare

Organizat pentru al doilea an consecutiv, cursul de Marketing și Comunicare pentru cluburi amatoare are loc pe 14 și 15 martie, online.

Cursul va defini elementele Comunicare, Branding, Marketing și Social Media – toate grupate într-un modul de 2 zile, construit pentru nevoile unui club aflat la început de drum în procesul de definire a unei strategii de comunicare.

Organizat de Federația Română de Fotbal, prin ANF (Academia Națională de Fotbal), cursul își propune să ofere instrumente și resurse pentru ca fotbalul românesc la nivel de bază să devină un liant social în comunități.

PUBLIC ȚINTĂ

Cursul este dedicat cluburilor din Liga 3, Liga 4, cluburilor de Fotbal Feminin sau celor de Copii & Juniori și Futsal. Mai precis, această formare este construită pentru nevoile responsabililor de Marketing, Comunicare sau Relația cu Fanii din organigrama unui club amator.

STRUCTURĂ CURS

Sesiunile de curs definesc noțiunea de Fan Engagement și acoperă următoarele tematici:

  • Dezvoltarea unei identități de club
  • Comunicarea cu fanii
  • Promovarea acțiunilor echipei
  • Creșterea prezenței în comunitate
  • Marketing digital
  • Studiu de caz

În prezentarea temelor de curs vor fi folosite cât mai multe exemple concrete (din țară și din străinătate), ce pot fi aplicate de cluburile aflate la început de drum.
La finalul cursului, participanții vor primi un exercițiu creativ în baza căruia vor primi certificatul de participare la curs.

CALENDAR ÎNSCRIERI:

  • 1-9 martie – doritorii se pot înscrie prin formularul de mai jos
  • 10 martie – anunțare listă scurtă de participanți selectați
  • 14 martie – START curs

CALENDAR SESIUNI DE CURS:  

  • MARȚI, 14 martie, 14.00-17.00
  • MIERCURI, 15 martie, 14.00-17.00

Cursul va fi organizat în întregime ONLINE, prin platforma ZOOM.

COST:

Costul acestui curs este de 290 de lei. Plata se va face în contul Academiei Naționale de Fotbal după anunțarea listei finale de participanți selectați (începând cu 10 martie).   

Numărul de participanți este limitat la 25, aplicațiile urmând a fi selectate în baza răspunsurilor din formularul de înscriere. Vor avea prioritate reprezentanții cluburilor afiliate FRF, care ocupă un rol în departamentele Marketing, Comunicare, Relația cu Fanii, în organigrama unui club.

Alte noutăți