Federația Română de Fotbal organizează, pentru al doilea an consecutiv, un workshop interactiv pentru a sprijini cluburile să își creeze strategia de fundraising astfel încât să atragă mai mulți bani către sport.
Workshop-ul va aborda elemente specifice, utile unei organizații neguvernamentale, în vederea elaborării strategiei de Fundraising, cu accent pe atragerea și obținerea de sponsorizări.
Scopul principal va fi familiarizarea participanților cu elementele cheie de avut în vedere în momentul în care țintesc, în mod special, atragerea de sponsorizări din partea unor companii sau donații din partea unor persoane.
PUBLIC ȚINTĂ
Acest curs este dedicat reprezentanților cluburilor de fotbal din România cu rol activ în dezvoltarea și implementarea strategiei organizației.
Condiția participării este ca aceste cluburi să fie organizate sub forma unor asociații (ONG-uri), pentru a putea atrage sponsorizări.
TEME ABORDATE ÎN CADRUL CURSULUI
- Înțelegerea specificului sponsorizărilor. Diferența dintre sponsorizare / donație și finanțare nerambursabilă
- Strategia de Fundraising a organizației: Stabilirea obiectivelor strategiei | resurse financiare planificate a fi atrase | acțiuni cheie și plan de acțiuni | calendar
- Abordarea potențialilor sponsori. Propuneri de acțiuni care pot fi sponsorizate. Contractul de sponsorizare
CALENDAR ÎNSCRIERI:
- 23-31 octombrie – doritorii se pot înscrie prin formularul de mai jos
- 31 octombrie – anunțare listă scurtă de participanți selectați
- 6 noiembrie – START curs
CALENDAR SESIUNI DE CURS
- MIERCURI, 6 noiembrie – 09.30-17.00
- JOI, 7 noiembrie – 09.00-14.00
*calendarul unei zile de curs include coffee breaks & pauza de prânz
LOCAȚIE CURS:
Cursul va fi organizat în format fizic, la sediul Federației Române de Fotbal din București, str. Serg. Șerbănică Vasile, nr. 12, Sector 2, București.
COST:
Costul acestui curs este de 980 LEI, iar acest cost include coffee breaks și mesele de prânz din fiecare zi, cât și kit-ul de participant.
Numărul de participanți este limitat la 15, aplicațiile urmând a fi selectate în baza răspunsurilor din formularul de înscriere, legate de motivația de participa în program. Vor avea prioritate cluburile organizate ca asociații care sunt afiliate FRF.