După prima ediție care a avut loc în 2022, Academia Națională de Fotbal organizează din nou cursul de Marketing și Comunicare pentru cluburile profesioniste, pe 14 și 15 februarie, în format online.
Organizat de Federația Română de Fotbal, prin ANF (Academia Națională de Fotbal), cursul își propune să ofere instrumente și resurse utile cluburilor, pentru ca fotbalul românesc să devină din ce în ce mai vizibil, mai atractiv și mai prezent în comunități. Comunicare, Branding, Marketing și Social Media, toate grupate în două zile de întâlniri, într-un curs construit pentru nevoile unui club profesionist.
PUBLIC ȚINTĂ
Cursul este dedicat cluburilor profesioniste de fotbal din România, din Liga 1 și Liga 2 (36 de cluburi), dar și cluburilor de Liga 3 care aspiră la profesionalism. Mai precis, această formare este construită pentru nevoile responsabililor de Marketing și Comunicare din cadrul acestor cluburi.
STRUCTURĂ CURS
Spre deosebire de ediția precedentă, cursul din acest an se va concentra pe exemple din țară și din străinătate care construiesc pe noțiuni deja existente sau prezentate în sesiunile trecute. Sesiunile de curs acoperă următoarele tematici:
- Branding și proces de rebranding
- Storytelling și comunitate
- Strategii eficiente de comunicare
- Trenduri în social media
- Strategie digitală
- Sponsorship și aspecte comerciale
- Comunicare de criză
În prezentarea temelor de curs vor fi folosite cât mai multe exemple concrete din fotbalul european și de la Echipa Națională.
Studiile de caz vor fi susținute de manageri din cadrul cluburilor europene.
CALENDAR ÎNSCRIERI:
- 6 – 13 februarie – doritorii se pot înscrie prin formularul de mai jos
- 13 februarie – anunțare listă scurtă de participanți selectați
- 14 februarie – START curs
CALENDAR SESIUNI DE CURS:
- Marți, 14 februarie – 14.00-17.00
- Miercuri, 15 februarie – 14.00-17.00
Cursul va fi organizat în întregime ONLINE, prin platforma ZOOM.
O MARE PARTE DIN PREZENTĂRI VOR AVEA LOC ÎN LIMBA ENGLEZĂ.
COST:
Costul acestui curs este de 440 lei. Plata se va face în contul Academiei Naționale de Fotbal după anunțarea listei finale de participanți selectați (începând cu 10 februarie).
Numărul de participanți este limitat la 20, aplicațiile urmând a fi selectate în baza răspunsurilor din formularul de înscriere. Vor avea prioritate reprezentanții cluburilor afiliate FRF care ocupă un rol de decizie în departamentele Marketing sau Comunicare, în organigrama unui club din Liga 1, Liga 2 sau Liga 3. Înscrierile sunt limitate la un participant din partea fiecărui club.
Academia Națională de Fotbal FRF (ANF) educă specialiștii și organizațiile sportive pentru a dezvolta în mod sustenabil fotbalul românesc. Lansată în 2021, ANF își propune să devină cel mai important livrator de programe educaționale în sport din România, furnizând un model organizațional pentru sportul local. Prin Academia Națională de Fotbal și platforma de e-learning Academia by FRF, Federația Română de Fotbal își propune să livreze cursuri destinate atât sportivilor și specialiștilor care lucrează direct cu aceștia, cât și profesioniștilor din afara terenului de joc, care se ocupă de managementul sportiv, marketing, voluntariat, șamd.